Condiții pentru returnarea produselor Faber

 

Conform legislației în vigoare OUG 34/2014, orice persoană fizică sau juridică poate returna un produs în termen de 14 zile de la primirea produsului. Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de către Dvs.!

Dacă doriți să schimbați produsul cu o altă culoare/mărime/model, vă rugăm să ne informați în prealabil prin completarea FORMULARULUI DE RETUR și expedierea acestuia pe adresa de e-mail: comenzi@faberpets.ro. Orice schimbare de produse se poate face doar în limita stocului disponibil. Dacă modelul dorit nu mai este în stoc, puteți alege altul cu achitarea eventualelor diferențe de preț de către Dvs. sau restituirea lor de către FABER IMPEX SRL.

 

FABER IMPEX SRL va returna contravaloarea produsului sau produselor care îndeplinesc următoarele condiții:

·       produsul va fi returnat în ambalajul original cu toate accesoriile și etichetele aferente intacte (legea 249/2015, art 16(8));

·       în cazul în care a fost utilizat, produsul trebuie să nu fie deteriorat sau să prezinte urme vizibile de utilizare;

·       produsele perisabile (hrana, vitamine, etc.) vor putea fi returnate numai în cazul în care ambalajul nu a fost deschis;

·       toate documentele însoțitoare vor trebui returnate (garanție, factura, bon fiscal, etc.);

·       se va completa Formularul de Retur și va fi atașat coletului;

 

Dacă se constată că produsele returnate îndeplinesc toate condițiile impuse mai sus, atunci în termen de 3 zile lucrătoare veți fi contactat pentru a vă comunica detaliile finale și termenul de rambursare a valorii produselor.

Dacă produsele returnate sunt deteriorate, au semne clare de utilizare și nu pot fi vândute ca și produse noi, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi diferența de preț dintre produse noi și cele deja utilizate.

În cazul în care produsele sunt într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lor ne rezervăm dreptul de a refuza returul. În acest caz produsele vor fi trimise înapoi prin curier iar taxele aferente transportului vor fi suportate de către client.

Pentru a putea soluționa cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursați produsele prin intermediul firmelor de curierat contractante cu noi ca FAN Curier, GLS Romania și DRAGON Star, dar nu și prin intermediul Poștei Române, la adresa: Bulgăreni nr. 89, 537167, Județul Harghita.

În cazul în care doriți înlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil în stoc, cheltuielile returului vor fi suportate de Dvs., iar cele cu livrarea noului produs vor fi suportate de către FABER IMPEX SRL. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenței prin ramburs la primirea coletului.

În cazul în care nu doriți schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, vă vom înapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar în contul IBAN specificat de Dvs. în Formularul de Retur. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face în maxim 30 zile calendaristice de când produsul returnat a ajuns la adresa specificată mai sus.

 

Atenție!

Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a căror plată de transport a fost efectuată de expeditor (Client).

Nu se va returna contravaloarea transportului plătit și nici contravaloarea transportului pentru trimiterea produselor înapoi către Faber. 

 

Pentru informații suplimentare vă stăm la dispoziție pe următoarele numere:

0747-437329

0744-540422

sau ne puteți scrie și pe adresa comenzi@faberpets.ro