Condiții pentru returnarea produselor Faber
Conform
legislației în vigoare OUG 34/2014, orice persoană fizică sau juridică poate
returna un produs în termen de 14 zile de la primirea produsului. Cheltuielile
directe de returnare a produselor sunt suportate de către Dvs.!
Dacă
doriți să schimbați produsul cu o altă culoare/mărime/model, vă rugăm să ne
informați în prealabil prin completarea FORMULARULUI DE RETUR și
expedierea acestuia pe adresa de e-mail: comenzi[@]faberpets.ro. Orice
schimbare de produse se poate face doar în limita stocului disponibil. Dacă
modelul dorit nu mai este în stoc, puteți alege altul cu achitarea eventualelor
diferențe de preț de către Dvs. sau restituirea lor de către FABER IMPEX SRL.
FABER
IMPEX SRL va returna contravaloarea produsului sau produselor care îndeplinesc
următoarele condiții:
· produsul
va fi returnat în ambalajul original cu toate accesoriile și etichetele
aferente intacte (legea 249/2015, art 16(8));
· în
cazul în care a fost utilizat, produsul trebuie să nu fie deteriorat sau să
prezinte urme vizibile de utilizare;
· produsele
perisabile (hrana, vitamine, etc.) vor putea fi returnate numai în cazul în
care ambalajul nu a fost deschis;
· toate
documentele însoțitoare vor trebui returnate (garanție, factura, bon fiscal,
etc.);
· se va
completa Formularul de Retur și va fi atașat coletului;
Dacă se
constată că produsele returnate îndeplinesc toate condițiile impuse mai sus,
atunci în termen de 3 zile lucrătoare veți fi contactat pentru a vă comunica
detaliile finale și termenul de rambursare a valorii produselor.
Dacă
produsele returnate sunt deteriorate, au semne clare de utilizare și nu pot fi
vândute ca și produse noi, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a
acoperi diferența de preț dintre produse noi și cele deja utilizate.
În
cazul în care produsele sunt într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea
lor ne rezervăm dreptul de a refuza returul. În acest caz produsele vor fi
trimise înapoi prin curier iar taxele aferente transportului vor fi suportate
de către client.
Pentru
a putea soluționa cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă
recomandăm să rambursați produsele prin intermediul firmelor de curierat
contractante cu noi ca FAN Curier, GLS Romania și DRAGON Star, dar nu și prin intermediul
Poștei Române, la adresa: Bulgăreni nr. 89, 537167, Județul Harghita.
În
cazul în care doriți înlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil
în stoc, cheltuielile returului vor fi suportate de Dvs., iar cele cu livrarea
noului produs vor fi suportate de către FABER IMPEX SRL. Înlocuirea cu un
produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenței prin ramburs la
primirea coletului.
În
cazul în care nu doriți schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu
retur, vă vom înapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar
în contul IBAN specificat de Dvs. în Formularul de Retur. Perioada de
rambursare a contravalorii produsului returnat se va face în maxim 30 zile
calendaristice de când produsul returnat a ajuns la adresa specificată mai sus.
Atenție!
Nu
primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de
produse sau retur a căror plată de transport a fost efectuată de expeditor
(Client).
Nu se va returna contravaloarea transportului plătit și nici contravaloarea transportului pentru trimiterea produselor înapoi către Faber.
În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoarea cu TVA), suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).
Pentru
informații suplimentare vă stăm la dispoziție pe următoarele numere:
0747-437329
0744-540422
sau ne puteți scrie și pe adresa comenzi[@]faberpets.ro